zaterdag 9 april 2011

Sorry :S

ik heb vandaag lekker de hele dag in het zonnetje gezeten. dus vandaar dat dit niet zo'n hele boeiend artikel word! ik heb de laatste tijd heel weinig artikelen online gezet! maar ik heb het sowieso best druk met mijn huiswerk. en ik wil ook nog goeie cijfers halen. verder nail art ik niet zo veel meer omdat ik eerst even mijn nagels wil laten groeien en ook harder laten worden mijn nagels braken namelijk heel snel weer af.
het is trouwens de laatste tijd lekker weer om buiten te zitten dus als ik tijd heb doe ik dat ook! dus sorry als ik soms geen artikel online zet!

ik heb trouwens ook niet zo veel inspiratie meer voor een artikel! hebben jullie nog een idee wat ik kan doen? ik hoor het graag!!


Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten