dinsdag 5 april 2011

Leuke mascara

sorry dat ik al een tijdje niet heb geschreven. maar ga proberen deze week meer te schrijven zodat ik deze 4 dagen dat ik niet heb geschreven in kan halen... 
maar een vriendin van mij (Ashlee) die heeft dit artikel gemaakt:



op reclames en in de winkels zag ik deze leuke mascara liggen. zelf heb ik deze nieuwe mascara van loreal niet, maar ik zou hem wel heel graag willen.

het is 4d mascara. dat houd in:
1 - volume
2 - lengte

3 - textuur
4 - krul

hier onder zie je een foto van de mascara:


op het plaatje lijkt het wel heel mooi,
maar dat komt ook omdat ze nog andere make-up opheeft (oogpotlood en oogschaduw)

de prijs van deze mascara is: €15,99
dat is een best dure prijs voor een mascara. want bij de Hema kan je mascara voor niet eens 5 euro kopen. maar je moet wat over hebben voor zo'n mascara.

Xxx Ashlee

Ik heb ook nog een eigen site! ik zou het erg leuk vinden als jullie daar even willen kijken. klik hier voor mijn site

Geen opmerkingen:

Een reactie posten