donderdag 21 april 2011

Shoplog actie kruidvat

in mijn vorige artikel schreef ik over de actie bij de kruidvat. en natuurlijk ben ik deze weer een paar keer naar de kruidvat geweest. ik heb 3 dingen gekocht. naja als je het nog gekocht kan noemen ;) 


NYC Opal sparkle 
in het potje lijkt het alsof hij wit is. maar er zitten paarse glitters in. dus daardoor heeft ie een paarse gloed als je hem op doet.


zonder NYC lipstain

Met NYC lipstain
let niet op de vlekjes rond om mijn lippen dat zijn gewoon kleine vlekjes alleen door de (niet zo goede) camera die ik heb, ziet het er heel raar uit

sorry dat ik zo weinig artikelen schrijf de laatste tijd! maar ik heb het nogal druk met school! dus sorry daarvoor. 
maar als jullie nog ideeën hebben voor een artikel hoor ik het graag!!

Zijn jullie al naar de kruidvat geweest? zo ja, wat heb je gehaald?

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten