maandag 20 juni 2011

Foto verslag van deze maand

ik heb al een tijdje niet meer geschreven. dus ik vond dat ik jullie even moest laten zien waar ik zowel mee bezig ben de laatste weken. dus daarom maak ik een kort foto verslag. aangezien ik niet heel veel foto's heb gemaakt...

29 Mei
Lois was jarig en bij een verjaardag hoort natuurlijk een feestje!

















Gezellig buiten zitten bij lois voor. 's avonds met een kaarsje aan ;)

3 tot 4 mei
ging ik logeren met lois. het was heel gezellig. 4 mei gingen we ook nog naar het optreden van mijn zusje die daar de hoofdrol in had.




















Riette (mijn zusje) met de stardance show 'het begin van de zee' in Houten.

en na de show lekker foto's maken in de tuin met lois. het was die dag super lekker weer.

10, 11 en 12 mei
Bij mijn opa en oma kamperen in de tuin. met al mijn neefjes en nichtjes er bij.
Boven: Riette (zusje), Sofie, Marloes
Onder: Carlijn, ik (Ines)

20 Mei (vandaag)
Met school  naar walibi geweest. het was echt super leuk!
Ines, zo'n vaag beest van walibi, Lois, Lizzy
nou nu weten jullie een beetje waar ik de afgelopen weken was. ik heb trouwens wel meer dingen gedaan hoor! maar dit waren de speciale dingen ;) 

Q: hebben jullie nog iets (leuks) gedaan afgelopen weken?