vrijdag 10 juni 2011

Weg


Dit weekeind kan ik helaas geen artikelen schrijven. ik ben namelijk kamperen in mijn opa en oma's tuin. nu denk je vast: 'huh kamperen in de tuin?' ja dat gaan wij idd doen.
mijn opa en oma zijn nog niet zo heel lang klaar met het huis verbouwen. en hebben een grote tuin waar we met z'n alle in kunnen slapen met een tent. nou ja behalve mijn opa en oma dan. en denk dat mijn neefje en nichtjes (die nog wat jonger zijn) gewoon thuis gaan slapen want die wonen er naast. \

ik ga proberen zo veel mogelijk foto's te maken . maar jullie snappen hoop ik nu wel dat ik geen tijd heb.. ik hoop dat jullie nog even mijn enquête willen invullen. want dan kan ik zo snel mogelijk de uitslag op mijn blog zetten. er hebben nu nog niet heel veel mensen iets ingevuld :(
Image and video hosting by TinyPic