donderdag 2 juni 2011

Review: Hema repair and grow

ongeveer een week geleden heb ik de hema reapair and grow gekocht. ik heb deze stimulator (zoals er op het potje staat) een week getest en ga hier alle plus en min punten onder elkaar zetten.
ik heb deze stimulator alleen op mijn rechter hand getest zodat je nog beter de verschillen kan zien.

+ op het potje staat repair (herstel) dat klopt. ik had namelijk aantal stukjes uit mijn nagel en deed toen die nagellak er over en het was zo goed als weg. nog niet helemaal natuurlijk!
+ mijn nagels zijn er ook harder door geworden
+ het is geur loos. dus als je in je kamer de stimulator op gaat doen stinkt het er tenminste niet nog een uur naar.

- Het droogt niet (of niet goed) op. als je iets wilt doen dan veeg je het er vaak weer af.
- het woordje 'grow' op het potje klopt niet helemaal. mijn nagels aan de linker hand zijn ongeveer even veel gegroeid als de rechter hand.

Before:














After:













ik vind dat mijn nagels mooier zijn geworden. maar misschien komt dat ook wel door het licht. 

Image and video hosting by TinyPic