donderdag 31 maart 2011

eyeshadow

ik vind oogschaduw altijd wel leuk om op te doen enzo.. alleen is het bij mij altijd simpel en maar een kleurtje. want smokey eyes of andere leuke dingen voor op je ogen mislukt bij mij heel vaak! ik moet daarvoor meer oefenen voordat het echt goed lukt! maar hier heb ik wel foto's van leuke oogschaduw:

ik kwam dit tegen op internet. en ik vond het er wel grappig uit zien! het zijn eyeshadow pads. hiervan heb je nog veel meer kleuren. maar ik weer niet waar je het koopt of bestelt. dus heb je hier meen informatie over hoor ik het graag!











dit is best simpele oogschaduw maar ik vind het er toch leuk uit zien! vooral de kleur vind ik erg leuk!










ik vind deze oogschaduw echt leuk met al die regenboog kleurtjes! alleen zou ik het niet echt snel op doen. en als ik het doe gewoon een keer voor de leuk om het uit te proberen!

weten jullie nog leuke plaatjes van oogschaduw of hebben jullie nog een leuke gemaakt (misschien wel een van deze 3)? stuur het me! ik hoor het graag ;)


Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

  1. Ik denk dat je die eyeshadowpats bij het merk 2b kan krijgen, ofwel ben ik volledig verkeerd. (en das mogelijk :p )

    BeantwoordenVerwijderen