zondag 1 mei 2011

shoplog kruidvat 50% korting

sorry dat ik al een tijdje geen artikel meer online heb gezet. maar het komt een beetje door het lekkere weer. daardoor zit ik wat minder achter de computer. maar ik ga deze week nog winkelen in den Bosch (of in de buurt van den Bosch ) dan komt er vast nog wel een shoplog online. en omdat het vakantie is heb ik alle tijd om mijn nagels te lakken...

maar jullie wisten vast wel dat er tot 1 mei 50% korting was op alle make-up producten in de kruidvat. ik heb er alleen geen artikel over geschreven. maar natuurlijk ben ik naar de kruidvat geweest om daar wat te kopen. zo heb ik ook dingen gekocht die eigenlijk boven mijn budget zat. (of die ik bijna nooit koop omdat ze gewoon best wel duur zijn) ik heb geprobeerd om mijn (eerste) filmpje te maken. maar het wilde niet helemaal lukken. dus ik beloof dat ik binnen kort mijn eerste filmpje op de site ga zetten.

wat ik heb gekocht:














een eyeshadow palette van de nieuwe essence LE you rockRock chick's palette
(sorry ben vergeten swatches te maken)














essence multi dimension Fall for me






























gosh Holographic

het is niet echt heel erg veel...
ik heb trouwens ook nog een stempel dingetje gekocht van essence. alleen dat is een beetje moeilijk op de foto te zetten omdat het een soort spiegeltje is..

wat vonden jullie er van? hebben jullie nog iets gekocht bij de kruidvat?


Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen: