zondag 6 maart 2011

Cracking nail polish

jullie hebben vast wel een keer cracking nail polish gezien. of niet? ik hou van speciale nagellak. zoals die mood nail polish. en daarom hou ik ook zo van nail arten omdat je dan van je nagellak iets speciaals kan maken...
1.je doet eerst de base coat op je nagels. en laat dat dan 4 minuten drogen.
2. doe de cracking nail polish op je nagels en na 5 seconden begint het al te scheuren.
en klaar zijn je mooie cracking nails!

je kan de nagellak van pupa gebruiken. alleen die is ongeeveer 7 a 8 euro. 

maar binnen kort komt ook nog bij essence cracking nail pollish. die is een stuk goedkoper. alleen moet je dan wel nog even wachten.

Xxx Ines

1 opmerking:

  1. Ik wil die van essence zo graag, maar ik weet nog niet of die al in de winkels licht.

    Maar ik volg je blog :) Kijk ook een keertje op mijn blog en misschien kun je me volgen?
    www.blogvanevelien.nl

    BeantwoordenVerwijderen