woensdag 2 maart 2011

Water marble

ik kwam filmpjes tegen van water marble . dat ziet er best wel grappig uit! je hebt dan een bakje met water doet daar een druppeltje met nagellak in. zo gaat het elke keer verder. dan maak je met een sateprikker er vormpjes in als je het goed genoeg vind doe je je nagel in het water en hebbej een mooie water marble. bekijk anders maar dit filmpje

het is best lastig om te doen heb ik gemerkt. maar het is tot nu toe gelukt bij 1 vinger. maar voor dat water marble moet je wel even oefenen voordat het echt goed lukt!
hier een foto van mijn water marble:

Xxx Ines

1 opmerking:

  1. deze is echt super vet!!!!!
    (dit ga ik ook een keertje proberen )
    maar zet je ze ook nog wel op onze nail art site? want anders word het een beetje onze site (mij en ashlee) en komt er niet veel verschillende dingen op en dan kan je hem net zo goed verwijderen (A)
    (deze en die butterfly en dingen die je nog meer had gemaakt)
    xxJeanna <3

    BeantwoordenVerwijderen