zaterdag 5 maart 2011

Magneic nagellak van essence

je kent ze vast wel. de magnetic nagellak van essence. het is nagellak waarbij je streepjes kan maken met een magneetje.
dit heb je er voor nodig:
Essence Nail art magnetics nagellak.

Essence Nail art magneet

Zo werkt het: lak je nagels met de nagellak. als het nog nat is ga je er met het magneetje overheen in de richting van de strepen die je wil. en dan komt het er ongeveer zo uit te zien:


zelf heb ik de nagellak nog niet. omdat elke keer als ik er naar toe ging waren ze er niet meer. en nu zijn ze helemaal niet meer te verkrijgen. maar nu komen ze nieuw bij essence dus ik hoop dat ik er dan wel eentje kan kopen!

Xxx Ines

1 opmerking:

  1. wat grappig dat ze ook in het vaste assortiment hebben! Ik heb er een, echt een super mooie kleur maar dezelfde dag als dat je em op je nagels hebt gedaan, gaat ie alweer chippen :(

    BeantwoordenVerwijderen