zondag 27 maart 2011

stijlboek

al een tijdje geleden ben ik begonnen met een stijlboek. ik vind het leuk om te doen. maar omdat ik het ook druk had met school heb ik het al een tijdje niet meer gedaan. dus weer eens tijd om mijn stijlboek uit de kast te halen! ik ben nog niet echt heel ver met mijn stijlboek maar hier onder een paar foto's van de dingen die ik al wel heb!:




zoals je misschien al wel ziet is alles op kleur. 

hoe werkt het?:
- je pakt of koopt een plak boek 
- haal zo veel mogelijk (oude) tijdschriften bij elkaar 
- knip alle leuke plaatjes uit en plak ze op

je hoeft een stijlboek trouwens niet perse over kleding te doen. je kan het ook over meubels of over make-up doen. het kan allemaal!

vinden jullie dit leuk om te maken? gaan jullie dit zelf ook doen?

Xxx Ines

1 opmerking: