maandag 14 maart 2011

Krant nagels

ik was aan het zoeken op internet voor inspiratie voor mijn artikel voor vandaag. toen vond ik op girlscene  dit:


wat heb je er voor nodig?
  • kleine stukjes (afgescheurde) krant
  • top coat
zo maak je het:
  1. je scheurt van een krant een paar stukjes
  2. doe top coat op je nagels 
  3. als dat nog nat is plak je allemaal stukjes krant op je nagels
  4. als het allemaal een beetje droog is doe dan weer de top coat op je nagels
  5. laat alles goed drogen 
eigenlijk is het soort van papier-maché. je kan dit ook nog doen met wit of gekleurd papier. maar je kan het zelfs ook wel doen met zilverfolie. maar dan verfrommel je dat een beetje en dan doe je er en doorzichtig lakje over heen (je kan dan trouwens ook een dekkend kleurtje er overheen doen) hieronder een voorbeeld die ik heb gevonden op a nail fairytale:

(zie ringvinger)

hoe vonden jullie dit? gaan jullie dit ook een keer maken? 
hebben jullie misschien nog ideeën voor een artiekel?
ik hoor het graag!

Xxx Ines




Geen opmerkingen:

Een reactie posten