zondag 15 mei 2011

beauty or freak?

ik heb een nieuw onderdeel bedacht voor mijn site. jullie moeten alleen wel even zeggen wat jullie er van vinden. want als het niet leuk is dan doe ik het niet meer...
bij beauty or freak komen er elke keer ongeveer 3 foto's met aparte beauty dingen. ik zou het erg leuk vinden als jullie er een reactie bij zetten.


















deze vrouw uit zweden 'Irene Andersen' is de sterkste vrouw van de wereld. ze is zo gespierd dat ze bijna geen vrouwelijke vormen meer heeft. Beauty or Freak?














dit is Cathie Jung. een 70-jarige vrouw met de dunste taille ter wereld. Beauty or Freak?

















De vrouw met de langste vinger nagels 'Lee Redmond'. haar langste nagel was haar duim nagel die ongeveer 90 cm is. Beauty or Freak?

ik wou dit artikel eigenlijk al eerder online zetten. maar doordat blogger een storing had komt dit artikel iets later.

Q: wat vonden jullie hiervan? zouden jullie meer artikelen hierover willen lezen?

Image and video hosting by TinyPic