vrijdag 27 mei 2011

Druk

Sorry iedereen dat ik gisteren geen artikel heb geschreven en waarschijnlijk komt er dit weekeind ook geen artikel. Ik heb het namelijk erg druk!

Vandaag: ik heb heel even dit bericht kunnen typen maar ik moet zo al weer et

Gisteren: toen ik om kwart voor 4 thuis kwam ging ik even op de bank zitten ik was namelijk helemaal uitgeput. We moesten al weer om 5 uur eten omdat mijn broertje en zusje de avond4daagse lopen. En ik moest trouwens ook vroeg weg omdat ik met Jeanna en Ashlee naar hun school ging. (ik weet niet precies wat het was maar iets met zang en toneel of zo) toen ik thuis kwam was het al half 10 moest nog douchen en huiswerk maken.

Vandaag: ik heb heel even dit bericht kunnen typen. maar ik moet zo al weer eten. want mijn broertje en zusje lopen vandaag de defilĂ©. dus moeten we vandaag extra vroeg eten. om half 6 moet ik al weer weg naar musical. als ik thuis ben moet ik al weer weg om naar de defilĂ© te kijken.

Zaterdag: kan er heel misschien wel een berichtje online komen. Maar moet even kijken hoe de dag verder verloopt enzo.

 Zondag: doet eerst mijn neefje zijn comunnie. En om 7 uur viert Lois haar verjaardag. Over het cadeautje van Lois krijgen jullie later een artikel over.

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Ik moet trouwens ook nog huiswerk maken, mijn kamer opruimen en nog even wat doen aan het cadeautje van lois.



  Image and video hosting by TinyPic