woensdag 25 mei 2011

Hema Repair and grow stimulator

ik ben vandaag naar de Hema gegaan om daar een cadeautje te kopen voor mijn vriendin die zondag jarig is. (wat het is hou ik nog even een verassing) maar toen ik bij de make-up schappen keek kwam ik een repair en grow stimulator.

wat is het?
de repair and grow stimulator (het woord zegt het al) stimuleert het herstel en de groei van de nagels. de vitamines A, E en F zorgen voor een natuurlijk herstel van de nagels. provitamine B5 versterkt de nagel en biotin zorgt voor de nagelgroei.

hoe te gebruiken?
de lak moet je dagelijks op doen op schone (ongelakte) nagels en laat het even intrekken. het resultaat word beter na een langere tijd gebruik.

dit leek mij dus echt super handig aangezien mijn nagels slap en kort zijn ga ik nu testen of het echt werkt. ik heb nu ook mijn rechter hand gelakt (komt omdat ik links ben ;) ) en mijn linker hand ongelakt. dat ga ik een paar daagjes of een paar weekjes doen. ik maar elke dag foto's om te kijken naar het resultaat...

Before:
 Rechts 

 Links

Ik weet het er zitten nog nagellak restjes op. dat komt omdat ik het er snel probeerde af te halen. maar het gaat om het idee om te zien hoe ik met de test begin ;)

Image and video hosting by TinyPic