maandag 16 mei 2011

Nieuwe Lay-out

zoals jullie zien heb ik een nieuwe lay-out. ik vond het wel weer eens nodig om een nieuwe lay-out te maken. want die andere vond ik een beetje saai! dus hier is die dan:
nieuwe achtergrond en aantal kleuren aangepast. niet heel veel verandert maar het gaat om het idee ;)









maar ik moet mijn logo (als dat zo heet...) ook nog een keer veranderen. hij is nogal saai. ik heb hem namelijk een tijdje geleden gemaakt. dat was gewoon even snel omdat ik een logo nodig had.
maar morgen ben ik al om 10 voor half 1 uit. dus dan heb ik tijd genoeg om te beginnen aan mijn nieuwe logo.
hebben jullie misschien nog ideeën voor mijn logo?

en trouwens ik zal het leuk vinden als jullie wat meer reacties op mijn blog neer zetten. want ik krijg echt heel weinig reacties. en ik heb ook niet echt een gevoel dat er veel verschillende mensen komen. nou ja daarom komt er binnen kort een enquete zoals ik al zij. maar ik moet nog steeds even uitzoeken hoe het werkt. (helpen altijd toegestaan ;) )


Image and video hosting by TinyPic